sobota, 2 kwietnia 2011

lajcik ^^

Tak jakoś ostatnio brakuje czasu na pisanie.. Cóż, testy zbliżają się wielkimi krokami, módlmy się by wypadły dobrze xd Oprócz modlitw skuteczna jest również nauka, ale z tym już gorzej xd.
Dzisiaj miałam wypad do Zamościa w celu zakupienia sukienki na bal. Wyszło tak, że kupiłam dwie, hehe. Jeszcze buty.. Tylko jak na razie w sklepach nie ma zbyt ładnych ;/. Fryzjer też już załatwiony.. Do maja jest jeszcze trochę czasu, zdążę załatwić resztę spraw ;].
Wczoraj leciał mój ukochany film z J. Deppusiem "Edward Nożycoręki" poprostu kocham ten film ^^ Jak zawsze rozbeczałam się na końcu xD. Dla tych, którzy przegapili a chcieliby zobaczyć mam dobrą wiadomość: jutro na Ale Kino! będzie powtórka (o 14.05).

Na dzisiaj może tyle. Nie chce mi się pisać xd jutro jeszcze dodam notkę.. Dobranoc
Peace.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)