niedziela, 3 kwietnia 2011

be happy.

Dzisiaj rano spojrzawszy przez okno już miałam radochę, że jest fajnie i ciepło, jednak jest duży wiatr i nie chce się siedzieć na dworze.;/ Ciągle myślę o wakacjach i jak to już będzie jak to słońce na dobrze przebije się w reszcie przez chmury. Jak na razie musi mi wystarczyć samoopalacz ;p
Jutro przyjeżdża do mnie Aga i urządzamy sesję zdjęciową ;] yeah mam zaciesz xd. 

Odkryłam dzisiaj fajnego modowego bloga: http://raspberryandred.blogspot.com/ Bardzo mi się podoba - dziewczyna ma styl. A poza tym kocham szafiarki ^^ Kocham modę. Chciałam dodac zdjęcie moich mowych sukienek, ale stwierdziłam, że to zostanie jednak niespodzianką aż do balu. Zdradzę tylko, że jedna ma czerwony kolor- rzec można truskafkowy xd, a druga malinowy. 
Chcę ufarbować włosy. Pierwszy raz nie rozjaśniaczem ale normalną farbą. Marzy mi się fryz na Avril Lavigne - czarne końcówki. Coś takiego:
 





Na koniec jeszcze poczujmy lato! Filmik z wakacji, godz. ok 5.00 rano ;p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)