sobota, 19 marca 2011

a tak o..

Uwielbiam czytać poetyckie opisy do zdjęć - co zresztą przed chwilą robiłam. Iiii.. mam taki swój ukochany blog z artystycznointrygującymi fotkami i opisami. Chcecie - właźcie: http://malutkizaczarowanyswiat.bloog.pl

Wygrzebałam to:
- Uczysz się? 
- Nie, opracowuję plan masowej zagłady ludzkości, przy użyciu supernowoczesnego wirusa. 
- Co? 
- Tak uczę się.


haaha boskie xd no i.. skąd ja to znaM..




Fajne tam som fotki ^^ np:


Zajebiaszcze buty o.O






Niektórzy pytają skąd biorę pomysły na swoje zdjęcia. To proste - kiedy naoglądam się już takich pomysłowych zdjęć jak powyżej to pomysły naprawdę same przychodzą ;p Wtedy biorę aparat i do dzieła. Nie robią 5 -6 zdjęć. . Tych fotek jest dziesięć, dwadzieścia a czasem więcej. Z nich wybieram to najlepsze jedyne zdjęcie. Zdjęcie główne bloga to pomysł z okładki ELLE ;].








1 komentarz:

  1. Skorzystałem z zaproszenia. I obejrzałem Twojego bloga. Fajne tu zdjęcia wrzucasz. I ciekawie opisujesz posty. Poobserwuję cię trochę ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)