czwartek, 17 marca 2011

To jest to. Gunsiki :D

Heeeej. Dzisiaj było dość borsuczo xD. Jakieś przeziębienie mnie dopadło, ale myślę że do poniedziałku wyleczę się c(:. W maju występ w HDK'u. Nauczyciel już mnie zapisał - będę śpiewać dwie piosenki. Jedną już mam, ale szczerze to nie podoba mi się xd wooolniutka ballada, a jak wiadomo przy balladach trzeba panować nad głosem bo bardziej słychać wszelkie błędy. Mam nadzieję, że ta druga piosenka będzie 'żywsza'.

Jeśli chodzi o muzykę, nie każdy zna moje zamiłowanie do starego, dobrego rocka ;p. Uwielbiam Guns n' Roses (na pewno znacie Slasha i jego piosenkę z Fergie). Dlatego chciałabym wam pokazać kilka fajnych piosenek - kto wie, może też wam się spodoba ^.^

Na początek "sweet child o' mine":



A tu mamy moją ukochaną piosenkę Hole 'Violet':




I piosenka Slasha i Fergie "Beautyful Dangerous":




Na koniec "November rain" z najlepszą solówą szarpidruta Slasha:


Uwielbiam Rosa. On wcale nie skrzeczy ;p moim zdaniem ma zajebisty głos. Wystarczy posłuchać "Don't cry" - piękna ballada. Nikt, żaden zespół nie dorówna już pierwszemu składowi Guns'ów..

Posłuchajcie, naprawdę warto, bo nie ma nic lepszego od rocka ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)