piątek, 7 stycznia 2011

 Witajcie :) Wczoraj nie mogłam niestety napisać, ale to dlatego, że prawie cały dzień spędziłam w szkole. Oczywiście nie w mojej, ale naszej miejscowej. Wczoraj nikogo tam nie było a że mój tato tam pracuje to pojechałam z nim, żeby oblukać czy coś zmieniło się od wakacji, bo właśnie wtedy ostatnio tam byłam. Na początku strasznie się nudziłam i sama sobie zadawałam pytanie po co przyjechałam (musiałam poświęcić spotkanie z pewnym chłopakiem..) no ale nie marnując czasu poszłam na siłownię, którą tam mają i postanowiłam zrzucić trochę sadełka hehe. Czas o dziwo szybko mi minął, prawie przez cały czas pisałam smsy, może to dlatego..

Zamierzam dzisiaj nagrać filmik z moim wykonaniem piosenki (jeszcze nie wiem jakiej xD) i wrzucić na youtube. Będzie to mój pierwszy taki filmik. Jak to mówią: lans to podstawa ;P. Naprawdę nie mogę się zdecydować jaką piosenkę wybrać. Może nagram kilka, a potem wybiorę najlepsze wykonanie. Myślałam o 'Heal the world' -MJ albo 'a year without rain' - Seleny Gomez hmm może coś Katy Perry? Może macie jakieś propozycje? Liczę na pomoc. :)

Dla Was zdjęcie z mojego występu na szkolnej Wigilii

1 komentarz:

  1. Wrzuć tą piosenkę Seleny Gomez jest boska;P
    i z wielka chęcią posłucham jak śpiewasz;P pazdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)