piątek, 7 stycznia 2011

Filmik

Hej, właśnie sklejam filmik. Może jeszcze dzisiaj znajdzie się na youtubie ;D Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Za jakieś pół godziny jadę do koleżanki Agniechy ;p Nie mogę się doczekać, nie widziałyśmy się trzy tygodnie! Jadę di nieej po zeszyty, żeby uzupełnić zaległości z tego tygodnia. Oczywiście nie skończy się na przekazaniu zeszytów xD Wiecie chyba jak jest kiedy spotkają się dwie gadatliwe dziewczyny? Hmm i do tego takie, które się długo nie widziały.. Nie będziemy się mogły nagadać.
Dowiedziałam się, że na poniedziałek mam przeczytać lekturę 'Hobbit czyli tam i z powrotem' masakra ;/ nawet nie wiem skąd wytrzasnąć książkę xD cóż ściągnęłam ibooka. Jeden rozdział mam już za sobą - słuchałam dzisiaj rano przez godzinę.. Mam nadzieję, że wyrobię się z całą książką.
Pa, całuski :*

1 komentarz:

  1. ejj jaki filmik wrzuć go hehe;P
    Tak wiem jak to jest pojechać do kumpeli po niby 'zeszyty' hehe gadać i gadać i nie mżna przestać;)
    Pozdrawiam:*;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)