środa, 5 stycznia 2011

Mój pierwszy post :)

Cześć!

Właśnie dziś zaczynam prowadzić swojego własnego możnaby powiedzieć prawdziwego bloga ;D. Jestem przeszczęśliwa, ponieważ uwielbiam pisać. Mam nadzieję, że uda mi się pisać dla Was regularnie.

Może teraz przybliżę Wam trochę swoją osobę. Mam na imię Angelika, w internecie jestem bardziej znana jako angelina13. Chodzę do trzeciej klasy gimnazjum, mieszkam na wsi :). Moimi największymi pasjami są taniec, śpiew i fotografia. To pierwsze to raczej hobby nie zajmuję się tym jakoś na większa skalę, ale w przyszłości bardzo chciałabym to robić - chociażby założyć szkołę tańca. Mam własny styl, łączę balet, taniec nowoczesny i coś z tańca brzucha. Ogólnie kocham wszystkie tańce  gdzie kręci się tyłeczkiem haha. Moją inspiracją jest Michael Jackson i Shakira. Ich style są całkowicie odmienne i absolutnie oryginalne, niepowtarzalne. Jeśli chodzi o śpiew to należę do szkolnego zespołu, na kółka muzyczne chodzę od siedmiu lat. Gdzieś w tym miesiącu prawdopodobnie mamy występ w HDKu w Hrubieszowie. Serdecznie zapraszam :). Śpiew to jest właśnie to co kocham. Kiedy stoję na scenie świat staje się zupełnie inny.. Wtedy czuję, że mogę wszystko, ale najbardziej chcę dać radość publiczności. Fotografia. Z aparatem to praktycznie się nie rozstaję :) Najbardziej lubię fotografować przyrodę, zachody i wschody słońca, zwierzęta (szczególnie moje koty) i różne inne ciekawe rzeczy, które się nawiną. Uwielbiam też modę. Mam już chyba swój własny styl, ale tak naprawdę przecież wciąż odkrywam siebie. Fashion is my passion and obsession ;p. Uwielbiam oglądać kanały 'modowe' w telewizji, mogłabym na to patrzeć przez calutki dzień. Czytam też dużo magazynów o modzie. Chyba właśnie tak uczę się łączyć style i odkrywać nowe połączenia.

Mam nadzieję, że mój blog spodoba się. Zapraszam do czytania i komentowania.

Kontakt: GG 4349931

PS. Pomyślałam, że może wstawię kilka fotek zrobionych przeze mnie. Czekam na opinie.





1 komentarz:

  1. Też kocham śpiewać:)
    Zajebi**y blog pozdrawiam:**;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)