piątek, 7 stycznia 2011

Fryzjer

Hejka, byłam u koleżanki - niestety tylko jakieś 15min :(. Cóż nagadamy się jeszcze w poniedziałek. Właśnie oglądam "Beyonce's I Am... World Tour" Bey jest niesamowita.. Prawdziwa gwiazda :)

 Jutro jadę prawdopodobnie do fryzjera. Szukałam fajnych fryzur w necie, ale chyba zetnę włosy tak jak ostatnio. Oto zdjęcie, które pokazywałam fryzjerce:
To Courtney Love. Właściwie to fryzjerce pokazałam wyciętą samą głowę ;p Fryzura na boba. Z tyłu krócej z tyłu dłużej. Ja miałam inaczej grzywkę - ściętą lekko na skos, zaczesuję ją na prawo. Włosy rosną mi bardzo szybko, grzywka urosła mi tak strasznie, że zasłania mi oczy i ciągle mi przeszkadza. Dlatego postanowiłam wybrać się do fryzjera. A właściwie do fryzjerki, bo ciągle chodzę do tej samej :) Wiem przynajmniej, że mogę jej zaufać i nie zrobi mi z głowy Bóg wie czego..

Jeśli chodzi o czesanie, to na większe okazje robię loki, czasem poprostu zaplatam dwa warkocze na mokrych włosach, suszę, rozplątuję, przeczesuję palcami, nakładam trochę pianki i fajny fryz do szkoły gotowy. Prawie zawsze noszę rozpuszczone włosy, tylko w domu albo na w-fie mam związane w kucyk. No i od czasu do czasu robię sobie koka. Podobno ładnie tak wyglądam ;]. Podobają mi się luźne koczki, ale nigdy nie robiłam takich np.:


Moje włosy są proste jak druty ;( chciałabym mieć naturalne loki. Shakira ma przepiękne włosy, bardzo gęste i kręcone. Szkoda, że je prostuje, bardzo łanie wygląda w naturalnych falach:

Tyle, na dzisiaj.. Buziaczki i słodkich snów ;)

1 komentarz:

  1. Hmm fryzjer.. właśnie;/
    Mi włosy rosną bardzo powoli.. nie wiem może dlatego że je farbuję?? ;/
    Fakt Shakira ma baardzo fajne włosy;P
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)