sobota, 8 stycznia 2011

:)

Siemka, niestety nie byłam u fryzjera :( cóż nadal muszę się męczyć z za długą grzywką xd jutro chyba sama spróbuję ją podciąć ;p. Uzupełniłam już lekcje, więc jedno mam z głowy. Pozostało mi TYLKO przesłuchać 15 rozdziałów "Hobbita".. Nie wiem czy zdążę do poniedziałku. Jeśli nie, to przeczytam jakieś streszczenie i też ujdzie.
Tteraz o czymś innym. Nie wiecie jeszcze, że piszę piosenki :) Wie to tylko kilka osób ze szkoły i ja sama. Takie różne, raz lepsze raz gorsze.. Głównie o miłości ;). I jest jakoś tak, że natchnienie zawsze przychodzi w nocy, gdy zasypiam. Wtedy wstaję i spisuję wszystko z głowy. Miałam już propozycję od znajomej, która nagrywa piosenki. Chciała wykorzystać moje teksty, ale wolę zachować je dla siebie. A to tekst który napisałam ostatnio. Czy dobry? Oceńcie sami.


Jej zabiło szybciej serce
po nim przeszedł ciepły dreszcz
Ona zerkała na niego zalotnie
on pisał ukradkiem dla niej wiersz
Dwa różne światy uczucie jedno
'powiedz mi, czy chcesz być ze mną?'


Jej włosy rozwiewał wiatr
jego uśmiech był jak wschód słońca
Ona rozkwitała jak barwny kwiat
on się zmieniał jak rzeka rwąca
Miłość dawała im cząstkę nadziei
Czy któreś z nich się w końcu ośmieli?
Wciąż łączy ich samotność - nieśmiałość dzieli..


Miała byś piosenka, a wyszedł wiersz hehe. Myślę, że jak dopiszę do tego refren to będzie fajna piosenka.
Mam mnóstwo niedokończonych piosenek, wierszy.. Jakoś trudno mi je skończyć. Łatwiej przychodzi mi zaczynać od nowa. Czasami zaczynam od melodii i do niej układam tekst. Potem nagrywam się np na mp3 - kto wie, może kiedyś przydadzą mi się te materiały.




 Następny dzień

I. To spojrzenie - rozkochał mnie w sobie
powiedział, że zawsze będziemy razem
następnego dnia już go nie było
zniknął jak poiwiew niespełnionych marzeń..

Ref:. Przeklinam ten dzień, nie nawidzę cię!
(nastepnego dnai już go nie było)
w moim sercu wywołałeś sztorm
jak to przetrwać nie wiem..

II. W nocy poczułam znowu pustkę
to miejsce, które kiedyś on wypełniał
gdy zasnęłam śniłam o nim
on na pewno o mnie już nie pamiętał..

Ref:. Przeklinam ten dzień..

W mojej duszy znowu niemy krzyk
bo wiem, że tak jak ty nie pokocha mnie już nikt..

Hmm o to druga piosenka. Zainspirowana utworem Michaela Jacksona 'Another Day'. Nie mam do niej jeszcze melodii, ale mam ją do tej piosenki:

I. Zakazana miłość właśnie dopadła mnie
sprawiła że wciąż nie mogę otrząsnąć się
zabrała mi myśli złe
przegoniła smutki precz
w różowych barwach widzę świat
bo strasznie kocham cię!

Ref:. I love you I love you
love love sweat love/ x2

II. Chcę wciąż całować usta twe
bo oprucz ciebie teraz nic nie liczy się
uwielbiam jak na mnie patrzysz
bo kocham oczy twe
chcę byś był tylko mój
bo strasznie kocham cię!

Ref:. I love you../ x2

Ta miłość chcoć zakazana
daje najwięcej szczęścia
a pierwsza miłość jest
zawsze najpiękniejsza
nieszczęśliwa miłość
na wskroś rozdziera serce
nastoletnia miłość choć krótka
na zawsze zajmie w sercu twym miejsce

Ref:. I love You.. /x2

Muszę tu zmienić refren, bo właśnie stwierdziłam, że mi się nie podoba xD
A teraz ważny dla mnie tekst, bo napisałam go specjalnie dla mojej przyjaciółki Angeliki. R :) Ułożyłam muzykę na syntezatorze i zgrałam z wokalem na telefon. Niezły brecht miałyśmy z Andzią kiedy jej to puściłam xd bo to takie disKo poLo na WeSołO wyszło xD

Ja kocham ciebie ty kochasz mnie
to właśnie przyjaźń dobrze to wiem
weź mnie za rękę razem pójdziemy
i szczęścia wspólnie szukać będziemy!

ref:. Bez ciebie kochanie nie ma mnie
bo najmocniej w świecie kocham cię
wszystkie moje problemy rozwiązujesz ty
za to właśnie dziś dziękuję ci!


To tyle na dzisiaj, papa i dobranoc ;D

1 komentarz:

  1. Boskie mówie prawdę bo tez pisze piosenki:**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)