niedziela, 9 stycznia 2011

Callanetics

Dzisiaj od rana straszne nudy. Kurcze, mam już trochę dość zimy.. Pojeździłabym na rolkach  albo na skuterze a tak muszę siedzieć w domu, bo nie mam niczego ciekawszego do roboty. Jutro do szkoły! jeee! Będzie fajnie, jeżeli nie zaskoczy mnie żadna kartkówka albo coś gorszego.. Poniedziałek to prawie najlepszy dzień w tygodniu, bo mam tylko sześć godzin - w tym wf, dwa polskie, chemię, fizykę i matmę. Dość ciężkie przedmioty, ale przynajmniej jest mało książek i plecak jest lekki. Cóż, jakoś przeżyję de pięć dni szkoły. W sobotę choinka :) yeah, trzecia impreza w tym roku szkolnym, a właściwie dla mnie druga, bo nie byłam na andrzejkach. Mam nadzieję, że będzie fajnie.

Na wakacjach szukałam w necie jakichś fajnych ćwiczeń poprawiających kondycję i rozciągających mięśnie. No i znalazłam callanetics. Chyba nie każdy wie co to jest ;p więc:


Callanetics jest to system ćwiczeń fizycznych zapoczątkowany i rozpowszechniony w Ameryce.Ćwiczenia te ujędrniają ciało i podnoszą wydolność organizmu ale główną zaletą jest poprawa sylwetki. Callanetics jest programem bardzo prostych lecz skutecznych ćwiczeń sprzyjających korekcji sylwetki od strony zdrowotnej i estetycznej. Ćwiczenia te stały się bardzo popularne i mają wielką aprobatę wśród ogromnej większości kobiet 
mających styczność z Callanetics.



Są to ćwiczenia dla wytrwałych, bo na początku bolą mięśnie i bardzo łatwo jest się zniechęcić. Wykonanie wszystkich ćwiczeń zajmuje jakieś 45 minut. Najważniejsze jest, by każde ćwiczenie wykonywać dokładnie i z wyprostowanymi plecami, bo tylko wtedy będzie można osiągnąć jakieś efekty. Na youtubie są filmiki, które pokazują jak wykonywać ćwiczenia, jednak nie ma żadnego w polskim języku. Pojawiła się kiedyś kaseta "Callanetics z Mariolą Bojarską" - nagranie można ściągnąć na chomiku, albo kupić na allegro. Ja jednak radziłam sobie patrząc na obrazki i wykonując po kolei instrukcje z tej strony: http://wizaz.pl/Trends-News/Babskie-sprawy/Callanetics To w zupełności mi wystarczało. Po wakacjach nie miałam już na to czasu, a później po prostu zapomniałam.. Teraz jednak zamierzam wrócić do tych ćwiczeń.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)