niedziela, 27 listopada 2011

Enjoy yourself!

Jak znajduję czas na czytanie? Po prostu czasem olewam odrabianie pracy domowej ;P

    Dzisiaj zdałam sobie sprawę z tego, że chyba za bardzo skupiam się na negatywach nie dostrzegając tylu pozytywnych rzeczy, które dzieją się dookoła. I chyba nie tylko ja.. Idąc ulicą można dostrzec u ludzi tylko skwaszone miny. Jesienna chandra? Możliwe. A przecież pierwszy raz od wielu lat możemy cieszyć się naprawdę piękną złotą jesienią, bez deszczu, bez kałuż i liści wymieszanych z błotkiem ;]. Zamiast cieszyć się z nadchodzących świąt, przejmujemy się tylko tym, że stale rosną ceny - więc jak urządzić te święta?.. A przecież nie ważna jest ilość rodzajów ciast i potraw na świątecznym stole, ale to że przy tym stole możemy zasiąść razem z rodziną, ten jeden raz w roku możemy zobaczyć krewnych i poczuć 'magię' jaką daje Wigilijna atmosfera. Pamiętajcie - należy cieszyć się każdą chwilą. Szkoda naszego życia by wszystkim się przejmować ! Patrzmy tak by widzieć, słuchajmy tak by słyszeć, ponieważ ucieka nam wiele ważnych momentów, w tym czasie gdy nasze myśli zaprzątamy nieistotnymi sprawami. Chłońmy każdą chwilę, by za kilkadziesiąt lat móc powiedzieć, że nic nas w życiu nie ominęło. W przeciwnym razie, sami możemy przegapić własne życie..


Śliczne jest to zdjęcie z okładki ^^









-pulchritudo:

Sugarhigh + Lovestoned (by Tamara Lichtenstein)


Obrazek z kwejka. Myślałam, że padnę jak to czytałam xD zobaczcie sami:
dziecko

LOVE this song <3

5 komentarzy:

  1. No to teraz wiem jak znaleźć czas na czytanie;D
    Rozwaliło mi to z kwejka .;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pożyteczny wpis :) Zgadzam się w pełni z tobą, gdziekolwiek nie pójdę, tam ludzie narzekają.
    __
    Hahah, fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha uwielbiam ten wpis <33 pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. hhahah widziałam to. ja też się ośmiałam! :)
    obserwujemy? ;>
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)