niedziela, 10 lipca 2011

uśmiech to podstawa.

Witajcie, wczoraj z bratem ;] dzisiaj nudy, ale przynajmniej pogoda nie wpędza w depresję xd. Potem festyn. Zobaczymy co tam będzie, na pewno zrobię kilka zdjęć.

Tymczasem lato w pełni. Uwielbiam leżeć na trawie i gapić się w niebo. W takich chwilach wiem, że warto żyć :)  Tych powodów do szczęścia ostatnio sporo mi się nazbierało - oby ten stan trwał i trwał ..

po za tym, że moja mam ciągle chodzi i śpiewa `heloooł heloooł to twoje radijo..' x] to nic ciekawego ;p

a i w simsy wczoraj graliśmy, szał normalnie xd

od poniedziałku z Miśkiem ;] będzie gitesowo.

wrzucam kilka zdjęć i udaję się czytać 100 nr Glamour'a :)











3 komentarze:

  1. podoba się :D
    masz się odwdzięczyć najmanowi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam do sprzedania, śliczny gorsecik. zapraszam na mojego photobloga
    http://www.photoblog.pl/lovealways/97530472

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)