środa, 19 stycznia 2011

Yeah!

Witajcie, przez pewien czas miałam dołek, własnie z tego powodu nie było mnie. A wszystko przez to głupie przesłuchanie w HDKu, na które strasznie się napaliłam a kochani rodzice oczywiście nie pozwolili mi jechać ;(. Życie jest okrutne, ale mówi się trudno i się jedzie dalej ;p Szczerze mówiąc, to wystarczy, że wejdę na bloga Honey, trochę poczytam i już jestem pozytywnie nastawiona :D Ona ma takiego powera i siłę w sobie, że nawet z jej słów tryska jakaś niesamowita pozytywna energia. Dla tych, którzy nie znają jeszcze Honoratki link: http://www.honorata-skarbek.com/ . Podziwiam ją za tą siłę i wytrwałość we wszystkim co robi :].

Dzisiaj robiłam generalne porządki w moim roomie. Zmusił mnie do tego fakt, że nie mogę nic znaleźć, i że muszę użyć strasznie dużej siły by wydobyć cokolwiek z szafy, która pęka w szwach. Było ciężko, ale udało się ;d. Pozbyłam się sporej części garderoby, której wcale nie nosiłam, posortowałam wszystko, poskładałam i obiecałam sobie, że będę bardziej dbać o porządek. W szufladach też miałam mnóstwo niepotrzebnych gratów, które wywaliłam raz na zawsze. Dzisiaj dowiedziałam się też, że za kilka lat będę mieszkać w Warszawie ;). Wolałabym Wrocław, ale nie będę wybrzydzać xd.

Yeah! Jutro jadę wreszcie do fryzjera. Jeżeli znowu będzie big kolejka to wyjdę chyba z siebie ;p.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)