środa, 19 stycznia 2011

Shakirra

Ostatnio totalnie odwaliło mi na punkcie muzyki Shakiry, i jej samej. Nie, żebym jakaś zboczona była xd Znalazłam fajofy remix piosenki 'Loca'. posłuchajcie:


Lubię Shakirę, bo: ma swój własny styl, nie jest 'plastikowa' jak inne gwiazdy, niesamowicie tańczy i śpiewa, robi dużo dobrego - pracuje w fundacji Fundación Pies Descalzos czyli 'Fundacja bose stopy'  na rzecz biednych i potrzebujących dzieci. Shakira jest jedyna i niepowtarzalna, nikt nie potrafi tańczyć i śpiewać tak jak ona ;)

Ostatnio spodobała mi się pewna sesja z Shakirą: 









<-- mam taki plakat <szpan>


Dość różowo, nieprawdaż? xd ja bym dała więcej czerni, jak dirty princess, ale jest spoko.

To tyle na dzisiaj, a teraz idźcie spać ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)