poniedziałek, 23 grudnia 2013

Come Back! hue hue ;d

Grzybu odblokowała bloga! Dzięki Ci Panie Boże! :D pewnie już wszyscy o nim zapomnieli, ale to nic, ważne, że ja pamiętam.
Więc od 7 kwietnia troszeczkę się pozmieniało :>
Taki świąteczny Grzyb <3 

  • Ta Gnida skończyła 18 lat! ;* 
  • Zdała prawko. (co prawda nie 1 podejściem.. Za 2 i za 3 też nie, ALE jestem z niej dumna!) :D 
  • przeżyła pierwsze lekcje z nową soreczką kochaną matematysią
  • została didżejem na szkolnych dzikich wixach i na przerwach
  • napiła się z ojcem wina, po czym weszła na fb, żeby porozmawiać na czacie xd
  • była kulą śnieżną w szkole w mikołajki :D 
  • chyba nie zdała matury z matematyki (hyhy frajer :D) 
  • zaczęła się coraz mocniej wgłębiać w tematykę Żydów. Głównie przesiaduje czytając suchary o nich, a później chce je opowiadać na lekcji j. polskiego
  • zdobyła super hiper mega autograf Michała Wiśniewskiego
  • pomogła znaleźć mi miłość mojego życia <3 (ochroniarz de beeest of de best!)
  • kupiła lakier do paznokci, który nie działa. nie ważne, że znowu kupiła taki sam jaki już posiada
  • zasadziła Zacharego
  • prawie codziennie przesiaduje w Magistracie. pijak, alkoholik z Cichobórza
  • dziwny człowiek dodaje posty o niej na fb :D 
Taka jest szalona <3

a tak śpi sobie pijana na moich nogach:)



I ŻYCZĘ CI WESOŁYCH ŚWIĄT GNOJKU! <3 

2 komentarze:

  1. Witam, jestem Bożenka, muszę przyznać, że niezmiernie interesująco piszesz twojego bloga, nader z zapałem na niego wejdę jeszcze nie raz, pozdrawiam Ciebie, całusy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)