czwartek, 3 maja 2012

Dziś kolejna blogowa zabawa ;) Zostałam otagowana przez diariees . Bardzo mi z tego powodu miło, dziękuję :)



Zasady zabawy są następujące:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 5 nowych osób do tagu.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.



A oto pytanka, które dostałam:
1. W jakim miesiącu się urodziłaś?
2. Czy kupujesz w tzw. second handach?
3. Uprawiasz jakiś sport?
4. Kto jest Twoją ulubioną bloggerką?
5. Wolisz robić zdjęcia czy pozować?
6. Pastele czy neony?
7. Jakie są Twoje ulubione sklepy z ubraniami?
8. Kot czy pies?
9. Byłaś kiedykolwiek za granicą? Gdzie?
10. Podobają Ci się lity?
11. Jaki kolor bluzki masz na sobie? ;)

     Odpowiedzi:
  1. W maju :)
  2. Tak, zdarza się
  3. Jeśli taniec można nazwać sportem to jak najbardziej :)
  4. Nie mam jednej ulubionej, jest ich wiele!
  5. Wolę robić zdjęcia, chociaż łączę obie te czynności, ponieważ wszystkie swoje zdjęcia robię sama :)
  6. Pastele zdecydowanie!
  7. Nie wiem czy potrafię wybrać ;d
  8. Pies ;]
  9. Byłam - Włochy, Ukraina, Austria, Czechy
  10. I to jak! Są jednym z moich niespełnionych marzeń xd
  11. Mam na sobie sukienkę maxi- różowa w pomarańczowo-niebiesko-fioletowo-białe wzory


A oto osoby otagowane przeze mnie:




1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)