sobota, 7 kwietnia 2012

Take care.

Witajcie :) Przepraszam, za taką długą nieobecność.. Po prostu były sprawy, które musiałam sobie poukładać..
Przygotowania do świąt prawie, że skończone. I to pierwsze święta od dawna, kiedy nie mam jakiegoś dziwnego doła nie wiadomo czemu. Wróciły chęci do życia a i uśmiech częściej niż zawsze gości na mojej twarzy :)
Dzisiaj dawka zdjęć.










----



'Każda historia ma dwie strony'
-Marilyn Monroe















You won't ever have to worry.
You won't ever have to hide.
And you have seen all my mistakes,
So look me in my eyes.



6 komentarzy:

  1. Jakie oczy... marzenie :)


    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. `I'll take care of You...` Widziałam przed Twoim postem juz teledysk, podobaja mi się motyw z bykiem i rybkami:) Piękny kawałek. A słyszałaś oryginał?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz charakterystyczną urodę :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, ceny sa spoko - przyzwoite a działanie jest niczego sobie, warto wypróbowac :)najlepsza jest maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, ślicznie na nich wyszłaś. <3

    Obserwujemy? http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)