poniedziałek, 6 lutego 2012

Wesołaa Nowinaa!! :D

Jutro z ludziami u mnie ;D lubię to ♥
Dzisiaj Hruu, połaziłam, pomarzłam i tyle tego.. kupiłam dwie szamponetki 'hebanowa czerń', będziemy szaleć xd próbowałyście już? bo nie wiem czy mi zafarbuje moje jasne dość włosy.. nie chcę żeby mi jakieś zielone wyszły -.-

Marzę o koszulce jak poniżej, a że takiej nigdzie nie mogę znaleźć, będę przerabiać zwykłą, oversize ^^ zobaczymy co z tego wyjdzie, pokażę wam efekty :)






A dzisiaj usłyszałam radosną nowinę!! :D:D Ci, którzy znają genezę rozpadu najlepszego składu Guns n Roses, pewnie będą wiedzieć o co chodzi. Otóż pan Slash napisał na fb: Duff's bday yesterday, the redhead's today, Happy Birthday fuckers! iiiI; )'  to, że złożył życzenia Axlowi znaczy bardzo wiele, od tego już tylko krok do pogodzenia się! :D Tylko, że czas na krok Axla, a to nie będzie łatwe.. Jak to mówią, nadzieja umiera ostatnia, więc módlmy się o reunion ^^





Guns N' Roses - guns-n-roses photo

Guns N' Roses - guns-n-roses photo
zęby Slasha - wow, rzadki widok xd

Guns N' Roses - guns-n-roses photo

Guns N' Roses - guns-n-roses photo

Guns N' Roses - guns-n-roses photo

Guns N' Roses - guns-n-roses photo

Miały być dwa zdjęcia, ale nie mogłam xd oni są tacy kochani ^^ 

6 komentarzy:

  1. też ostatnio myślałam na przerobieniu właśnie w taki sposób koszulki ;) na pewno nie wyjdą ci zielone;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam taką koszulkę w twierdzy w Zamościu..bodajże w H&M albo w C&A.

    OdpowiedzUsuń
  3. och Grzybu..ja o to modlę się codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka ta ostatnia na dole po prawej, piękna:) Tylko szkoda, że ma pocięte takie te frędzelki;/

    OdpowiedzUsuń
  5. heheh wiesz co w zmc jest w cubusie :):*
    Agaaa :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)