piątek, 6 stycznia 2012

You were from a perfect world

Marilyn Manson - artysta przez wielu niedoceniany.. Głównie znany dzięki swojemu intrygującemu wizerunkowi, rzadziej dzięki temu co tworzy. Nie każdy rozumie jego muzykę, nie każdy rozumie metal, ale ja kiedy słyszę 'Coma White' czuję coś czego nie sposób opisać. Ta piosenka działa na zmysły, przynajmniej na moje.
    Istnieje takie coś jak tolerancja, ale w dzisiejszym świecie zapomniano już chyba co to jest.. Teraz nie można odstawać, nie można odróżniać się od innych. Dlatego właśnie tacy artyści jak Manson są wyśmiewani i uważani za wariatów. Niestety. Więc zastanów się dwa razy nim kogoś ocenisz. Pomyśl, że drugi człowiek też ma uczucia - kimkolwiek by nie był.






homepage

1 komentarz:

  1. uwielbiam go. jak zobaczyłam w pasku obserwowanych to zdjęcie wyżej od razu o nim pomyślałam. czuję jego muzykę całym ciałem i zmysłami. może i jego przmyslenia w piosenkach są trudne do zrozumienia, ale staram się stanąć na jego miejscu i dostrzec to co próbuje pokazać...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)