czwartek, 26 stycznia 2012

crazy lips!

Czwartek. Jeszcze jeden dzień.. Przeżyć!
Tym razem szykuje się festiwal piosenki rosyjskiej. Znacie jakieś fajne rosyjskie utworki?? :)
Ja myślałam o tym, co wy na to?:)



Trochę inspiracji ::



















5511529183_2502bb168e_z_large.jpg



Słyszeliście już o tatuażu ust? Oczywiście naklejanym :) na stronie http://www.violentlips.com/ znajdziecie mnóstwo naklejek na usta w przeróżnych kolorach i wzorach. Mi ten trend strasznie się podoba, chętnie wypróbowałabym to cudeńko ^^ a co wy na to?






A tu jak zakładać taki tatuaż :)

7 komentarzy:

  1. Dłuuuuugi ten post. Widzę, że masz w zwyczaju pisać krótkie posty, a dużo zdjęć. Oczywiście to jest komplement.. Heheh :D
    Śliczne te bluzki z Gagą. A te naklejki na usta to nawet świetny pomysł...
    Zapraszam do mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. inspiracje inspirują;).
    A co do konkursu to nie wiem;P. Ja sama uczę się j. rosyjskiego ;d. może zaśpiewam, a tak na poważnie to nie mam pojęcia;).

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne inspiracje, a to pierwsze zdjęcie z koszulkami bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tylko jeden dzień i ferie.!:)O te tatuaże są super muszę je kupić.!!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite te inspircje <3
    i super blog :))
    obserwujemy ? <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)