niedziela, 18 grudnia 2011

Deszcz szczęścia, strzał nad przepaścią.

Ale czadzior! Mam pierwszego hater'a ! xD Kolejny sukces w moim zacnym blogowaniu ;p Wkrótce zamierzam dodać pierwszy filmik. Może kilka recenzji kosmetyków :). Wybaczcie, że rzadko dodaję swoje zdjęcia, ale ostatnio nie mam czasu na chodzenie z aparatem..

Przygotowania do świąt rozpoczęte - choinka ubrana, światełka zaczepione ^^






♥♥


♥♥


♥♥


♥♥


♥♥



♥♥




♥♥



♥♥


♥♥



♥♥



♥♥



♥♥



♥♥




♥♥




♥♥



ach, gdyby tak rodzice pozwolili mi obkleić plakatami tak choć jedną ścianę.. o.o


Let's Dance!
♥♥










Zniknąć w idealnym świecie pełnym magii i już nigdy nie wrócić do rzeczywistości.



2 komentarze:

  1. świetna jest ta piosenka! :)

    a to ostatnie zdjęcie jest genialne :D

    i oczywiście gratuluję ;)
    przed tobą jeszcze multum sukcesów, zobaczysz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też rodzice nie pozwalają okleić całej ściany;c.. U mnie w domu nawet choinki nie ma.;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)