czwartek, 8 grudnia 2011

alone.

"- zobacz , ocean , podoba Ci się ?
- piękny jest
- on nic nie musi" " - lęk , boisz się. boisz się boisz się. widzę lęk.[...] boli Cię rzeczywistość, bo jesteś wrażliwy, tak jak ja, ja też jestem wrażliwa, bardzo.Oni nas nie rozumieją, zobacz jacy są słabi, boją się nas. Jesteśmy dziwni, odstajemy od normy. Dominik, jesteś inny.To jest skarb, wiesz wszystko co odstaje od normy, wszystko , jest zagrożone i możemy się bać [...] masz ich przestraszyć, bądź terrorystą , jesteś terrorystą." "ból już nie sprawia mi przyjemności,przesunęłam granicę, tak ?trzeba iść dalej.To jest decydujący moment, chcemy przejść przez śmierć bezboleśnie i godnie.Ja marzę ,żeby opróżnić całe opakowanie tabletek , napić się alkoholu trochę i zasnąć."

Sala Samobójców.









3 komentarze:

  1. kocham cytaty z Sali samobójców <3
    'żyję cicho krwawiąc'

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno oglądałam po raz setny Salę...
    Dżeksonowax3
    'krwawię cicho żyjąc' Heheh...

    Fajny blog.
    Zaobserwujesz.??

    OdpowiedzUsuń
  3. KUUUUURT! <3
    ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)