sobota, 3 września 2011

loco, loco

Siemka ;D Dzisiaj właściwie nie wydarzyło się nic ciekawego .. Byłam na małych zakupach. Poszukiwanie pudru z Bell zakończyło się niepowodzeniem, dlatego byłam zmuszona wybrać inny. Postawiłam na Rimmel Stay Matte i to był chyba dobry wybór :) Fajnie dostosowuje się do koloru cery, dzięki czemu wygląda na twarzy bardzo naturalnie. Kupiłam jeszcze bibułki matujące z Deborah - Face perfect. Zobaczymy jak się sprawdzą :) Mam też wreszcie słoneczny, bo żółty lakier do paznokci. Ślicznie wygląda na paznokietkach ;d

Jutro dożynki w Czumowie, yee będzie fajnie ;]




jejjj chcem już takie długie włosy! Czemu tak wolno rosną?xd









5 komentarzy:

  1. bardzo fajnie piszesz i fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampony z kofeiną ponoć są dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi włosy rosną w miarę szybko,ale takich długich jeszcze nie mam.;p
    Loona bardzo kojarzy mi się z wakacjami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Może będziemy się obserwować? Odpowiedz na moim blogu: http://www.deriff.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)