piątek, 5 sierpnia 2011

wiedziałam, że świat ma wady, no ale bez przesady.

uff już po wizycie u ortodonty ! A to efekty:

xD

Nie było tak strasznie jak myślałam.. 1 września jadę na wymianę gumek. Teraz mam różowe ;p




potem postanowiłam skorzystać z tego że za oknem ładna pogoda i urządziłam sobie małą sesyjkę ;]











od kilku dni wciąż mam tą piosenkę w głowie ;p


Połowa wakacji minęła nie wiadomo kiedy.. Może w końcu uda mi się z kimś spotkać - Andzią, Olą.. kimkolwiek! xd wszystko przez tą pogodę.. siedź w tym domu człowieku :| 

3 komentarze:

  1. Podobają mi się aparaty stałe ; )
    Zapraszamy na nasz blog ;)
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aparaty na stałe są fajne.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś piękna :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)