środa, 18 maja 2011

słowa słodkie jak delicje.

malując paznokcie seledynową emalią, pytała co będzie jutro.

czwartek kurwa będzie xd

Trzecia klasa miała być tym najlepszym okresem z całego gimnazjum. była. i jest. kto by pomyślał, że tyle się zmieni w ciągu tych trzech lat. ale teraz chcę już chyba liceum, chcę poznać nowych ludzi i zacząć od początku.

polonez? totalna masakra xd krótko mówiąc nie bardzo wychodzi, zwłaszcza, że lista tańczących stale się zmniejsza.

powstało dzisiaj Bractwo Downóf xd taa, powyklejaliśmy się złotym papierem samoprzylepnym i mieliśmy radochę.



moje zacne mordki, Członkinie BractFa xd po prawej założycielka ;p



Chyba usunę mój drugi blog ;p Nie mam czasu by na nim pisać xd wolę jeden. będzie gites.
przygotuję może kilka outfitów i dłuższą notkę, bo ostatnio piszę tak na szybko ;/
jutro nic nie dodam, bo czeka mnie nauka z historii - 40 dat do wykucia. nie wiem jak to zrobię, ale muszę. piątka na koniec musi być ;p życzcie mi powodzenia kochani!

2 komentarze:

  1. zgadłaś, słucham rocka i punk rocka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. twój blog jest naprawdę świetny. Zapraszam do mnie i do obserwowania mego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)