wtorek, 31 maja 2011

chciałabym zatrzymać w sobie tę chwilę.

'Wyślij mi zdjecia' to zdanie, które od soboty słyszę najczęściej xD.
Jutro dzień dzieciów. świętować będę po raz szesnasty i przedprzedostatni w życiu ;]

Dzisiaj w szkole jak to w szkole nic konkretnego się nie działo. Oddałam prezentację z fizyki, nad którą męczyłam się wczoraj pół dnia, dostałam piątkę, ale po tym jak spytałam 'i jak' i usłyszałam 'może być' autentycznie zmieniła mi się chyba grupa krwi.. Absolutnie niczego nie skopiowałam z wiki.. wszystko pisałam ręcznie, a tu 'może być' xd niech będzie..
W czwartek wieziemy podania, a ja jeszcze nie zdecydowałam do końca do których szkół składać xd










p.s banan na twarzy pana Ł kiedy rano mnie zobaczył - bezcenne xd

2 komentarze:

  1. no przepraszam :D
    ale wyślij mi te zdjęcia :D
    haha xD
    no żartuję.
    najman.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)