niedziela, 17 kwietnia 2011

How to fall in love?

Weekend się kończy :(. Całe szczęście w tym tygodniu tylko 3 dni do szkoły i święta ^^ yeah.
   Mam straszną chcicę wziąć aparat i pojechać gdzieś na łono natury porobić jakieś fajne zdjęcia.. Możę jak zrobi się ciut cieplej, to zrealizuję ten plan ;p.
Nie byłam u Agi :( buu.. Ale miałam gości - wpadła moja ukochana rodzinka na dwa dni :).

A teraz moje dzieło xD Axl i Slash ;p


Axl'owi wyszły krzywe nogi, ale nie chciało mi się poprawiać xd


Agnieszka - rysowaliśmy na plastyce.


I zdjątko, które zostało mi jeszcze z walentynek ;) 


Jak pewnie wiecie Rihanna nagrała remix piosenki S&M. W nowej wersji pojawiła się Britney. Co prawda na początku nie podobała mi się ta piosenka, ale teraz nie mogę przestać jej słuchać xd
A wam się podoba??



aa.. i jeszcze taki fajny filmik Bruno Marsa ^^ Strasznie mi się podoba=D :


Ja nie mogeee, Bruno zawsze ma idealny fryz xD

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)