czwartek, 13 stycznia 2011

Szkołowo jest dość..

Witajcie, zakończyła się ankieta pt: "Czy podoba Ci się mój blog?" ;p Było tylko jedno nie, więc chyba poszło dobrze:) Dziękuję wszystkim za oddane głosy.

Jak widać zmienił się też disajn, mam nadzieję, że się spodoba :)

Czas mija w rytmie szkoła dom nauka sen szkoła.. Alee jeszcze jeden dzień i szkolny melanżyk ! Choinka znaczy się.. Jeszcze nie wiem w czym pójdę, prawdopodobnie w tunice i ledżinsach, albo słit spódniczce i czymś tam..
tu macie zdjęcia:




Moja koleżanka z ławki jest chora, nie ma jej już drugi dzień w szkole. Na początku się cieszyłam, bo ona mnie czasem wkurza i irytuje, ale totalnie nudzę się na lekcjach, bo nie mam z kim gadać. Także niech wraca Olcia do zdrowia ;]  Z tego co wiem zamiast leżeć w łóżku siedzi przed telewizorem wcina czekoladę i ogląda MTV przez calutki dzień.. Właśnie słucham sobie energy 2010 xd tak z nudów.. No i doktora Hałsa trzeba dzisiaj obejrzeć :D No to lecę już.. Papa,

...It's all for L.O.V.E
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)