niedziela, 30 stycznia 2011

Reb'l Fleur

Ostatnio ciągle słucham nowej piosenki Dana Balana :)


A co o mnie? Minęły już chyba moje 'czarne dni' :). Wszystko przemyślałam i zamierzam być cholernie szczęśliwa. Tym razem nikt i nic tego nie zmieni. Muszę wykorzystać swoją szansę i tym razem jej nie zmarnować. Muszę wziąć się do nauki, tego semestru nie mogę sobie odpuścić. Testy pff no cóż, trzeba się postarać.. Mam nadzieję, że przyjmą mnie do LO, że poznam fajnych ludzi.. A w wakacje chcę zawalczyć o to co dla mnie najważniejsze, ale tego nie zdradzę ;).


Kilka dni temu była premiera pierwszych perfum Rihanny o nazwie Reb'l Fleur. Nazwa jest podobna do napisu jaki Barbadoska ma wytatuowany na szyi 'Rebelle Fleur' oznacza 'Zbuntowany Kwiat'.

"Zapach ten jest intensywny, śmiały, szyprowy, owocowy, składa się z licznych nut kwiatowych: tuberozy, fiołka, hibiskusa- z odrobiną wody kokosowej. Połączenie ostatnich składników wywołuje wrażenie „ciepłej skóry”. Perfum było stworzone przez Caroline Sabas oraz Marypierre Julien."

Europejska premiera już w lutym :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)