niedziela, 16 stycznia 2011

No i po imprezie ;p

Impreza była.. nudnaa. To z powodu złej oprawy muzycznej. Chłopaki nie postarali się, w kółko leciało disco polo albo jakieś klubowe nuty - za czym nie przepadam. Tak więc, ludzie zamiast tańczyć siedzieli w klasie i grali w kółko i krzyżyk xd Oczywiście tańczyłam trochę, ale głównie to wygłupialiśmy się z koleżankami i strzelałyśmy wszystkim foty.






We wtorek przesłuchanie,  „Scena dla Ciebie", czyli hrubieszowska wersja programu „Mam talent". We wtorek o godz. 12 na dużej scenie wszyscy chętni zaprezentują swoje umiejętności w dziedzinie śpiewu, tańca, recytacji, zdolności manualnych. Przez następne trzy dni uczestnicy będą szkolić się w prezentowanych przez siebie dziedzinach podczas warsztatów pod fachowym okiem instruktorów, by na koniec zaprezentować się jeszcze raz w dużym koncercie galowym. 

Chciałabym się zapisać, ale jeszcze nie gadałam z rodzicami.. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Życzcie mi powodzenia ;)

1 komentarz:

  1. Haha Adziu jesteśmy zajebiste :B
    Twój Marsik:**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)