czwartek, 27 stycznia 2011

Fashion is my.. passion, or obsession xd

Specjalnie dla Was, wyszperałam najlepsze modowe 'kąśki' z czasopism JOY i HOT z ostatnich miesięcy. Oto one:

Świetny zestaw - nie tylko na imprezę ;) Absolutnie odjazdowa jest ta koronkowa kamizelka, tylko gdzie tu dorwać taką w tak małym miasteczku jak Hrubieszów ? ;/

Kilka fajnych drobiazgów. Oszalałam na punkcie tych pierwszych od lewej bucików BERSHKA^^

Do gustu bardziej przypadł mi drugi zestaw. Prześliczna bluzeczka IBLUES, zajefajne rękawiczki CLAIRE'S.


Ta mała czarna jest cudna. Może dla tego, że ma koronki a ja kocham koronkę ^^

Marzy mi się taka parka (ta różowa kurteczka) śliczny kolor.

Hit tej zimy - kamizelki ;] ta jest wyjątkowa, jak śnieżny puszek, jest śliczna i na peewno cieplutka ^^


Piękne spódniczki :) zwłaszcza ta pierwsza.

A tu nasza miss Rozalia, w sesji dla JOY'a. 

to chyba najlepszy zestaw całego numeru JOY'a na luty. Świetne połączenie. Na luzie i z klasą. Muszę dorwać gdzieś taką bluzę z myszką Miki ;p




Cekiny, to karnawałowy hit ;] Fajnie, ze teraz można je nosić także na codzień, no i od stup do głów, chociaż ja bym nie przesadzała ;p 



Futerko cud miód ^^  i rękawiczki świetne, szkoda tylko, że takie drogie: 79zł..

No i na deser ta śliczna sukienka. Która dziewczyna nie chciałaby wyglądać jak niebieski aniołek? Przecudna sukienka.. 1600 zł :( chyba nie do zdobycia w polskich sklepach, ale cóż pomarzyć zawsze można, albo znaleźć przynajmniej coś podobnego. Cekinowe Legginsy widzę pierwszy raz, ale zrobiły na mnie dobre wrażenie i to połączenie bardzo mi się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)